Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
adminSleutelbeheerder
Erwin,
Je Navi werkt niet op12V maar op 5,3 V (USB spanning).
Zou je adviseren om te meten op de contactpennen van je Navi en even zoeken waar je adaptor zit.Het helpt vaak als je je Navi 24 uur onaangeroerd aan de lader laat hangen en dan pas opnieuw probeert te starten en resetten.
Geduld is vaak het sleutel woord in deze.
Gr, Paul
adminSleutelbeheerderLeuke foto’s Peer
Bikkels allemaal om met dit weer toch te rijden ter nagedachtenis aan Jan (Oop)
Groetjes, Eddy & Ivonne
adminSleutelbeheerderThnx 😉
Groetjes, Eddy & Ivonne
adminSleutelbeheerderVoor de zekerheid je cardan kop schoonmaken en opnieuw invetten met het juiste vet om slijtage van deze overgang te voorkomen.
Gr, PaulBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.adminSleutelbeheerderHi Allemaal. Ik heb mijn motor 1100 classic met het zelfde probleem naar Bob’s bikeshop gebracht en willen deze reparatie gaan uitvoeren. Heeft jullie reparatie goed uitgepakt en hebben jullie nog tips? Is het echt stevig genoeg voor nog heel wat Dragstar plezier? Ik hoor graag.
Dank, Joewe
adminSleutelbeheerderHet project is nu geheel afgerond en staat inmiddels in de verkoop.
Toch maar even een nieuw filmpje en foto’s buiten gemaakt, geeft inderdaad een andere indruk dan in een rommelige werkplaats.
Bekijk het filmpje op YopuTube om een goede indruk van deze Old School Bobber te krijgen.
Klik hier: https://youtu.be/Boj7-4Y564gGroetjes, Eddy
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.adminSleutelbeheerderJe kan de advertenties vinden op de volgende Facebookgroepen: Bobbers & Choppers Culture NL en ook in Bobbers & Brothers MTC en uiteraard in de Vrienden van de DDC op Facebook.
Groetjes, Eddy 😉
adminSleutelbeheerderDankje Paul en jij ook bedankt voor het leveren van de mooie chromen onderdelen waardoor deze motor er weer een heel stuk beter uitziet. Echt hier drie dagen aan het poetsen geweest om alle roest en oxidatie te verwijderen, heb de blaren op mijn vingers, hahaha. De motor rijd goed voor zover ik een klein stukje heb kunnen testen, maar het weer zit niet echt mee. De motor staat inderdaad reeds te koop, dus als er liefhebbers zijn voor een Old School Bobber de vraagprijs is € 3750,-
Groetjes, Eddy
adminSleutelbeheerderHoi allemaal, vandaag de originele Benzinetank binnen gehad en alles weer terug in elkaar gemonteerd. Na een grondige schoonmaakbeurt werkt ook de benzinekraan weer en tot op heden gelukkig geen lekkages meer gezien. Bij deze is het project wat mij betreft klaar en kan deze Old School Bobber de verkoop in.
Hierbij nog een paar foto’s van hoe het geworden is.Groetjes, Eddy
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.adminSleutelbeheerderDank je wel voor je reactie Paul
Is dat reinigen goed te doen?
Is er nog iets waar ik extra op letten moet?
grtn
Rene
adminSleutelbeheerderGefeliciteerd met je verjaardag Erik.
Groetjes, Eddy & Ivonne
adminSleutelbeheerderHoi Paul,
Benzinefilter heb ik vervangen en carburateurs waren nog brandschoon van binnen. De benzinekraan van de oude tank zat helemaal verstopt en kwam geen druppel benzine meer doorheen en dat verklaard dat de rest nog mooi schoon was. Nadat ik de kleine Druppelmodel Benzinetank aan had gesloten en verse benzine erin had gedaan startte de motor vrijwel meteen.
De vorige eigenaar had vorig jaar voordat deze motor met de tankproblemen begon nog groot onderhoud laten uitvoeren, inclusief de carburateurs ultrasoon laten reinigen. Ik heb de facturen ervan gezien. Remmen zijn gereviseerd en voorzien van nieuwe rembokken, zowel voor als achter. Ook een nieuwe accu erin. Alleen de Starterclutch vervangen koste hem al € 1200,- Dus wat betreft het onderhoud is dat uitgebreid uitgevoerd en daarna is er niet meer mee gereden tot op heden.
Groetjes, Eddy 😉
adminSleutelbeheerderDe onderdelen reeds op de motor gemonteerd en sommige even los geplaatst.
De benzinetank en teller liggen er los op om even een totaalplaatje ervan te maken.
Deze Druppel tank past echter niet en de benzinekraan komt precies uit op de framebuis.
Dus er is toch een originele 1100 tank in bestelling.
Zo ziet het er nu momenteel uit, zie foto’sBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.adminSleutelbeheerderWeer een stapje verder met het project.
De motor schoonmaken een wat eenvoudig spuitwerk gedaan.
Je zie op de foto al het verschil en het ziet er al stukken beter uit dan eerst.Groetjes, Eddy 😉
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
AuteurBerichten