Welkom Forums Openbaar einde Voorzitter Activiteiten

Weergave van 6 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #146518
      Dragrakker
      Deelnemer

      Beste leden,
      Morgen is de Algemene Ledenvergadering en daar ga ik doorgeven dat ik stop als Voorzitter van de Activiteiten Commissie van de Dutchdragstarclub. Ik heb het meerdere jaren met liefde en plezier gedaan, samen met de overige leden van het AC-team. Hopelijk is er onder de leden iemand die zich graag voor deze functie wil gaan inzetten en het stokje van mij over wil nemen.
      Wat doet een Voorzitter van de Activiteiten zoal:
      1x per jaar vergaderen met het Bestuur;
      1x per jaar vergaderen met de Leden van het AC-team;
      Regelen van een activiteit, zoals een bowling, etentje of een ander activiteit;
      Het zoeken naar een geschikt hotel voor het Hemelvaartweekend en het Najaarsweekend, samen met het AC-team.
      Het opstellen van een ride-out kalender en het invullen van de agenda. Het zoeken naar leden die een ride-out willen verzorgen en deze vervolgens plaatsen op de agenda.
      Een presentatie maken voor de Algemene Jaarvergadering en het presenteren daarvan.
      Je moet dus wel een beetje overweg kunnen met een pc om tekst te verwerken en om geschikte hotels te zoeken en dingen op de site te plaatsen.
       

      groetjes Ad  de Dragrakker

    • #146520
      DragOpa
      Deelnemer

      Ad,
      Bedankt voor je inzet en UREN die je aan de AC hebt besteedt.
      We zullen je zeker gaan missen.
      BEDANKT.

      Groetjes, Gerard

    • #146522
      Willem
      Deelnemer

      Hi Ad, Jammer te lezen dat je stopt als voorzitter vd AC !! Je hebt het al de jaren super voor ons allemaal geregeld en verzorgd.  Respect !! Het zal moeilijk worden om een vervanger van hetzelfde kaliber te vinden om in jouw voetsporen te treden !!!  Bedankt !! 👊🏻😎🤘

      Willem en Rachel

    • #146525
      Free Biker
      Deelnemer

      Ad we gaan je inzet voor onze DDC zeker missen.

      Je hebt jaren de belangen van onze club gediend met geweldige weekeinden en andere activiteiten

      Bedankt voor je geweldige inzet

       

    • #146526
      JR
      Deelnemer

      Hoi Ad,

      Bedankt voor de mooie ride- outs en geweldige weekenden die we hebben gehad.

      Jammer dat je er mee stopt want je had het goed voorelkaar, bedankt voor je inzet.

      Hans

       

    • #146527

      das ECHT heel jammer dat Ad stopt , verliezen we unne goeie.

      Ad alvast dank voor jarenlange inzet.

      mvg Ferry Tosca

       

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #146622
      Kiwero
      Deelnemer

      Hoi Ad heel erg bedankt voor de vele jaren, voor je onvermoeibare inzet voor de vereniging.

       

      Bedankt Cor & Marjan

Weergave van 6 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.