Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Thuis na geweldige openings ride-out #151092
    peewee
    Participant

    Ook ik ben weer thuis na zeker een mooie en gezellige rit.
    Iedereen bedankt.

    In reactie op: carburateur controle #150932
    peewee
    Participant

    Oke gaan we doen wil ook nog even de synchronisatie nakijken.
    de lucht schroef staat nu drie en een kwart open.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: carburateur controle #150928
    peewee
    Participant

    Zeker was de carburateur aan de buitenzijde keurig schoon, maar bij een interne inspectie bleken
    er toch onderdelen niet te zijn vernieuwd/ schoongemaakt jammer maar helaas. Motor loopt nog niet helemaal
    goed (ploft af en toe) dus kijken of ik dit nog beter krijg afgesteld.
    Paul C nogmaals bedankt voor het herstellen van deze onderdelen die niet waren gedaan.
    Groetjes Peet

    In reactie op: carburateur controle #150557
    peewee
    Participant

    Ja deze is ultrasoon gereinigd en alle rubbers, pakkingen en filters zijn vernieuwd.

    In reactie op: Fijne Feestdagen! #148076
    peewee
    Participant

    Iedereen fijne kerstdagen en een goed en gezond uiteinde.

    En we hopen jullie weer te zien in het nieuwe jaar.

    Groetjes Cora en Peet

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: Bedankt voor de bos bloemen DDC #147267
    peewee
    Participant

    Spoedig herstel,

    groetjes Cora en peet

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: Thuis na Heide en Weide ride out #147215
    peewee
    Participant

    Ook ik ben weer thuis, was zeker een geweldige dag. Wil en Anja bedankt.

    Groetjes Cora en Peet

    In reactie op: Colsjaal’s DDC SHOP Allemaal uitgeleverd! #147129
    peewee
    Participant

    Heb ze besteld en betaald.

    Alvast bedankt Cora en Peet

    In reactie op: Colsjaal met DDC logo’s #146895
    peewee
    Participant

    Zoals op de foto is hij geweldig.

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: Colsjaal met DDC logo’s #146874
    peewee
    Participant

    Wij hebben daar ook wel interesse  in.

    Zoals op de foto is hij geweldig.

    Als je ze kunt bestellen willen wij er twee.

    Gr Cora en Peet

    In reactie op: De eerste Ride Out zit er op! #146688
    peewee
    Participant

    Was zeker weer een mooie rit,

    iedereen bedankt voor deze geslaagde dag.

    In reactie op: winterwerkje #146379
    peewee
    Participant

    Ja zeker, deze leveren prima werk tegen een mooie prijs.

    In reactie op: winterwerkje #146374
    peewee
    Participant

    Zo deze zijn klaar om weer te worden gemonteerd.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: winterwerkje #146257
    peewee
    Participant

    dat ziet er schoon uit, nieuwe spaken.

    op naar het volgende.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: winterwerkje #146246
    peewee
    Participant

    Dat ziet er zeker geweldig uit

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)