Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,178)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Thuis na een mooie LOL ride #151538
    Dragstarman
    Participant

    Ja, het was de moeite waard om te organiseren met het AC Team!
    Mooie dag, veel motoren en leden én oud leden met vrienden!
    Een tijd geleden dat we met zo’n grote groep aan het toeren waren.
    Iedereen bedankt voor jullie deelname.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: vraag over vertrekpunt lol ride #151415
    Dragstarman
    Participant

    Dat is helemaal correct!

    In reactie op: Colsjaals voor Zuid Holland weer te koop! #151349
    Dragstarman
    Participant

    Staat genoteerd!
    En er zijn er nog véél meer!

    In reactie op: hemelvaarts weekend DDC #151344
    Dragstarman
    Participant

    Weer veilig thuis na het Hemelvaart weekend! Na zo’n 1200 km!
    We hebben weer een prachtige lang weekend achter de rug!
    Het was een gezellige club mensen en prachtige routes. Het weer was uitzonderlijk mooi, véél beter dan we verwacht hadden. Op de heen en terugweg wat regen, wel op de terugweg een gigantische bui waardoor we echt moesten stoppen. Het zicht was nul meter. Maar in de Vulkaan Eiffel hebben we mooi weer gehad, zelfs zon!
    Bedankt voor ieders gezelschap, we hebben weer een hoop lol gehad met kletsen, maar ook met de spelletjes, darten, tafelvoetbal, airhockey tafel
    en yahtzee!Lekker gegeten en gedronken!
    Op naar het volgende weekend!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: hemelvaarts weekend DDC #151339
    Dragstarman
    Participant

    Vandaag een mooi dagje!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: stekker generator #151178
    Dragstarman
    Participant

    Ik heb het zo opgelost, de twee draden samen in één connector en met een uitloopje van krimpkous om de druppels olie weg te laten druppelen. Op deze manier komt het nooit met elkaar in aanraking en kan er dus geen sluiting onstaan wat bij jou in de stekker gebeurt is.
    Dat is n.l. de oorzaak, door de bedrading vanaf de generator wordt er een minuscule hoeveelheid olie geperst. Dit hoopt zich op in de connector, daar gaat het geleiden tussen de drie aansluitingen en ontstaat sluiting.
    Vaak gaat dit gepaard met het opblazen van de spanningregelaar en accu!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: stekker generator #151177
    Dragstarman
    Participant

    Ton, dit is een veel voorkomend euvel!
    Wij gebruiken de connector niet meer maar gebruiken een grote kroonsteen.
    Deze monteren we zo dat de olie die vanuit de generator door de bedrading geperst wordt naar beneden weg kan druppelen. Dus de bij elkaar horende draden per stelletje van boven samen in de kroonsteen monteren. Dat voor alle drie de de setjes bedrading.
    In de DDC Garage controleren we bij elk onderhoud deze aan sluiting!
    Succes.

    In reactie op: Thuis na geweldige openings ride-out #151114
    Dragstarman
    Participant

    Ja Gerard, dat was even lastig!
    Maar ik ga er vanuit dat iedereen netjes betaald.
    Je hebt er alles aan gedaan om het zo makkelijk mogelijk te maken!
    Top taak van de penningmeester😁

    In reactie op: Smoelenboek DDC #151113
    Dragstarman
    Participant

    Wim, mis je die in het Smoelenboek?
    als je weet wie kan ik het aanvullen!

    In reactie op: carburateur controle #150925
    Dragstarman
    Participant

    Ja, inderdaad!
    Vorige week de carburateursvan Ron een volledige reiniging gegeven. Dan gaat alles uit elkaar! Heel belangrijk zijn de vacuüm kamers met het membraam en kogeltje. Daar zit ook een minuscuul kleine doorgang! Als je de carburateurs niet deelt van elkaar kom je daar niet bij om uit elkaar te halen en schoon te maken. Ron z’n motor start en rijdt weer als een zonnetje, dus weer een tevreden klant!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: carburateur controle #150556
    Dragstarman
    Participant

    Lekker schoon!
    Is de carburateur ultrasoon gereinigd?
    Weer veel kilometers met schone brandstof😄👌

    In reactie op: vrienden en vriendinnen ride out #149263
    Dragstarman
    Participant

    We hebben het wel in de planning staan.

    In reactie op: Nieuw in de DDC Shop!! #149175
    Dragstarman
    Participant

    Hallo Cor, één maat maar instelbaar met klittenband!

    In reactie op: Veilig thuis van de Krimpenerwaard Anders rideout #149172
    Dragstarman
    Participant

    Het was weer ouderwets gezellig, nieuw lid erbij die vond het ook een gezellige club!
    Een prachtige rit!
    Fred het was geweldig in onze bekende toch weer een hele ander omgeving.
    Ik heb genoten!

    In reactie op: Ride-out 13 juli #149135
    Dragstarman
    Participant

    Top Fred!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,178)