- This topic has 11 reacties, 8 stemmen, and was last updated 3 weeks, 6 days geleden by
Free Biker.
-
AuteurBerichten
-
-
13 mei 2026 om 09:01 #151326
Drag-driver Drag-ladyParticipantDDC maatjes
wij samen wensen alle die gaan naar het hemelvaarts weekend in Üdersdorf een veilige en mooie rit erheen alsmede ter plekke mooie ride outs en onderlinge gezelligheid toe , geniet ervan.
hopenlijk rijden jullie tussen de buien door want het weersbericht geeft veel natte zooi aan op hemelvaartsdag / vertreksdag , niet fijn nat rijden.
hou het veilig !
grt Ferry Tosca
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
13 mei 2026 om 13:38 #151328
zonnestraalParticipantOok van mij heel veel plezier met het weekend.
Groeten
🌞🌞 -
13 mei 2026 om 15:14 #151329
-
13 mei 2026 om 18:59 #151331
KeesParticipantVeel plezier allemaal.
Groet, Kees.
-
14 mei 2026 om 07:07 #151333
DragHoekParticipantHallo allemaal
Iedereen die mee gaat met Hemelvaartsdag
Heel veel plezier.Groeten John
-
14 mei 2026 om 21:24 #151337
Tom Ter GrefteParticipantVeel plezier
-
14 mei 2026 om 23:32 #151338
RuudVParticipant.
-
15 mei 2026 om 17:28 #151339
DragstarmanParticipantVandaag een mooi dagje!
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
15 mei 2026 om 23:19 #151341
KeesParticipantDat is fijn, ik hoop voor jullie dat de komende dagen droog zijn.
-
17 mei 2026 om 21:53 #151344
DragstarmanParticipantWeer veilig thuis na het Hemelvaart weekend! Na zo’n 1200 km!
We hebben weer een prachtige lang weekend achter de rug!
Het was een gezellige club mensen en prachtige routes. Het weer was uitzonderlijk mooi, véél beter dan we verwacht hadden. Op de heen en terugweg wat regen, wel op de terugweg een gigantische bui waardoor we echt moesten stoppen. Het zicht was nul meter. Maar in de Vulkaan Eiffel hebben we mooi weer gehad, zelfs zon!
Bedankt voor ieders gezelschap, we hebben weer een hoop lol gehad met kletsen, maar ook met de spelletjes, darten, tafelvoetbal, airhockey tafel
en yahtzee!Lekker gegeten en gedronken!
Op naar het volgende weekend!Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
18 mei 2026 om 10:26 #151346
RuudVParticipantVeilig thuis komen is wel het belangrijkste na een geweldig weekend en dat was het.
Een weekend om weer lang over na te praten. Alle grillen van de natuur gekregen, zon, regen en een flinke hagelbui, dus even aan de kant.
Voor deze groep, zoals gewoonlijk, geen onbekend hotel geen onbekende buurt.
Gelukkig geen ongevallen, een klein pech gevalletje, zo verholpen, bedankt Paul.
De rit naar huis verliep zonder noemenswaardige regenval, totdat er een wolkbreuk boven ons open ging, bijna thuis is onze regenkledind profesioneel getest.
Onze twee nieuwe leden, hebben het, zo ik het gezien heb, het ook naar hun zin gehad.
Bedankt iedereen voor het slagen, wederom van dit Hemelvaartweekend.
Tot gauw
RuudVBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
18 mei 2026 om 11:56 #151348
Free BikerParticipantSuper weekeind was het weer
Mooie routes en veel gezelligheid
Ieder bedankt het was weer genieten
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.