Welkom Forums Openbaar hemelvaarts weekend DDC

Weergave van 11 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #151326

      DDC maatjes

      wij samen wensen alle die gaan naar het hemelvaarts weekend in Üdersdorf een veilige en mooie rit erheen alsmede ter plekke mooie ride outs en onderlinge gezelligheid toe , geniet ervan.

      hopenlijk rijden jullie tussen de buien door want het weersbericht geeft veel natte zooi aan op hemelvaartsdag / vertreksdag , niet fijn nat rijden.

      hou het veilig !

      grt Ferry Tosca

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #151328
      zonnestraal
      Participant

      Ook van mij heel veel plezier met het weekend.

      Groeten
      🌞🌞

    • #151329
      RuudV
      Participant

      Gaat wel lukken Ferry, Wim en Ruud zijn droog overgekomen, temperatuur nog aan de koele kant.

      RuudV

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #151331
      Kees
      Participant

      Veel plezier allemaal.

      Groet, Kees.

    • #151333
      DragHoek
      Participant

      Hallo allemaal

      Iedereen die mee gaat met Hemelvaartsdag
      Heel veel plezier.

      Groeten John

    • #151337
      Tom Ter Grefte
      Participant

      Veel plezier

    • #151338
      RuudV
      Participant

      .

    • #151339
      Dragstarman
      Participant

      Vandaag een mooi dagje!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #151341
      Kees
      Participant

      Dat is fijn, ik hoop voor jullie dat de komende dagen droog zijn.

    • #151344
      Dragstarman
      Participant

      Weer veilig thuis na het Hemelvaart weekend! Na zo’n 1200 km!
      We hebben weer een prachtige lang weekend achter de rug!
      Het was een gezellige club mensen en prachtige routes. Het weer was uitzonderlijk mooi, véél beter dan we verwacht hadden. Op de heen en terugweg wat regen, wel op de terugweg een gigantische bui waardoor we echt moesten stoppen. Het zicht was nul meter. Maar in de Vulkaan Eiffel hebben we mooi weer gehad, zelfs zon!
      Bedankt voor ieders gezelschap, we hebben weer een hoop lol gehad met kletsen, maar ook met de spelletjes, darten, tafelvoetbal, airhockey tafel
      en yahtzee!Lekker gegeten en gedronken!
      Op naar het volgende weekend!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #151346
      RuudV
      Participant

      Veilig thuis komen is wel het belangrijkste na een geweldig weekend en dat was het.

      Een weekend om weer lang over na te praten. Alle grillen van de natuur gekregen, zon, regen en een flinke hagelbui, dus even aan de kant.

      Voor deze groep, zoals gewoonlijk, geen onbekend hotel geen onbekende buurt.

      Gelukkig geen ongevallen, een klein pech gevalletje, zo verholpen, bedankt Paul.

      De rit naar huis verliep zonder noemenswaardige regenval, totdat er een wolkbreuk boven ons open ging, bijna thuis is onze regenkledind profesioneel getest.

      Onze twee nieuwe leden, hebben het, zo ik het gezien heb, het ook naar hun zin gehad.

      Bedankt iedereen voor het slagen, wederom van dit Hemelvaartweekend.

      Tot gauw
      RuudV

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #151348
      Free Biker
      Participant

      Super weekeind was het weer

      Mooie routes en veel gezelligheid

      Ieder bedankt het was weer genieten

Weergave van 11 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.