Welkom Forums Openbaar Fred bedankt. Mooie ride out

Weergave van 12 geneste reacties
  • Auteur

Zo… na een zeer warme dag met veel kilometers aan mooie omgevingen en een goede lunchplek met gezellige ddc leden is de ride out vandaag een succes te noemen.
      Mijn ezeltje staat al op stal en ik heb een koele douche gehad dus nu beentjes omhoog met Un drankje.
      Allemaal bedankt en tot ziens weer.
      Doeidoei luitjes.
      Grt ferry

Draggie Paul
      Keymaster

Ook wij zijn weer thuis na een mooie rit

In het staartje nog een klein pechgevalletje maar na reparatie heeft ze toch de rit af kunnen maken.

Op de terugweg afsluiting A16 Brienenoord brug dus laatste stukje alternatieve toeristische route naar huis.

Iederen weer dank voor de gezelligheid.

Paul & Alien

RuudV
      Participant

Ook ik, RuudV heb een hele leuke dag gehad, mooie route door West Brabant en een stukje België.

Bedankt allemaal voor het maken van deze dag, in het bijzonder Fred voor het maken en het voorrijden van deze mooie rit.

Evenals het regelen van het financiële gedeelte, komt goed allemaal.

AC bedankt voor het drankje.

Tot de volgende ride out dan maar.

RuudV

Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
      peewee
      Participant

ook ik ben weer thuis, wat een mooie rit Fred.
      Vanuit Etten-Leur samen met John nog even binnendoor
      naar Willemstad en daar onze eigen weg naar huis.
      Iedereen bedankt voor deze gezellige dag,
      Groetjes Peet

DragHoek
      Participant

Hoi Fred,

Het was weer geslaagde dag bedankt er voor
      Iedereen bedankt voor de gezelligheid

Groeten John

Free Biker
      Participant

Super leuke dag gehad met een mooie rit door Fred geregeld
      Lekkere lunchen en leuk dat er weer nieuwe leden mee gingen
      Op naar de volgende rit

DragOpa
      Participant

Leuke dag gehad met gezellige leden.
      Iedereen bedankt.
      Speciaal PaulCharité voor het repareren van mijn richtingaanwijzer.👍

Groetjes, Gerard

Dragstarman
      Participant

Voor mij was dit de slechtste ride out ever! Nadat ik ons kleine clubje veilig weg had gezet, heb ik de kruimel plek van John over genomen. Ik heb daar drie kwartier staan wachten en wilde naar het kleine clubje rijden. Maar niemand meer! Terwijl John en Ruud wisten dat ik daar stond. Fred gemaild, die zei doodleuk dat ze bij de Mac zaten en mij hadden laten staan! Aangezien ik geen navigatie had wist ik niet hoe ik moest rijden. Gebeld maar kreeg geen contact! Dus ben ik met de pest in mijn lijf maar naar huis gereden.

Barbapappa
        Participant

Dat is inderdaad niet netjes gelopen

Als je met het kleine clubje bedoeld degene die bij de reparatie stonden, wij waren daar bij maar wisten niet dat jij nog ergens stond te wachten. Volgens mij was er iemand door gestuurd om aan te geven wat er gebeurt was.
        Hier kunnen we nu niets meer aan veranderen en excuses daar voor.
        In het kruimelen moeten we dit soort situaties dus beter van te voren regelen.

Marco & Teuna

DragOpa
      Participant

Paul,

Dat is inderdaad niet leuk.
      Jammer dat het voor jou zo is geëindigd.

Gerard

Dragstarman
      Participant

Uiteindelijk door gesproken wat er gebeurt was. Het grootste probleem was communicatie.En dan bedoel ik dat we elkaar niet konden bellen doordat mijn telefoon op het Belgische net stond en niet overgenomen door het Nederlandse net werk. Ik kon niemand bereiken e zij konden mij niet bereiken.
      Dus is het is duidelijk dat je zonder telefoon eigenlijk niets kan.
      Mijn excuses voor deze misvatting! Alles is weer bij het oude.

Draffie
      Participant

Oké Paul voor jou was dit dus letterlijk en figuurlijk een grensgevalletje geworden.

Grtz.
      Fred

Barbapappa
      Participant

Denk dat het wel een aandachtspunt is dat de Back-Rider in dit soort gevallen doorrijd
      en dan alle e.v.t. “kruimelaars” op pikt zodat deze niet onnodig lang staan te wachten.
      Deze kan dan ook aan de “Road-Master” doorgeven wat er aan de hand is zodat er e.v.t. actie ondernomen kan worden

Dragrakker
      Participant

Hoeveel bakrijders waren er tijdends deze rit ?? de afspraak is altijd 2 backrijders een backrijder blijft bij het pech geval en de anderen rijden door. Zo blijft er geen kruimel voor niets staan. En dan kan de eerste backrijder weer contackten met de road kapten.
      Gr Ad de dragrakker

Weergave van 12 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.